Shop Mobile More Submit  Join Login
Hotdog Stand by MolochTDL Hotdog Stand by MolochTDL
Still hungry, Sonic?
Add a Comment:
 
:icontjprowerrose:
TJProwerRose Featured By Owner May 10, 2015
😣😣😣😣 lol
Reply
:icontoad900:
Toad900 Featured By Owner Apr 7, 2015  Student General Artist
Knuckie, did you look at the Master Emerald in its purest form again? XD
Reply
:iconsthmtpkte:
sthmtpkte Featured By Owner Apr 7, 2015  Hobbyist Artist
Shocked Taiream (walk in) Hey guys-

Angry Cream ... I'm not opening my eye's till he moves

Tails: seriously ? Knuckles, please move....

Derp Knuckles : I'm NOT MOVING FOR ANYTHING!!!

Tails free avi
Really? (snaps pic)

Knuckles Angry emote ..............Spam-in-a-Box: WTFFF 
Reply
:iconvioletthebat1:
violetthebat1 Featured By Owner Apr 4, 2015  Hobbyist Digital Artist
Lol woah! :O :)
Reply
:iconmel-meiko-mei-ling:
Mel-Meiko-Mei-Ling Featured By Owner Mar 21, 2015  Professional Digital Artist
hahaha
Reply
:iconbaileycasad:
baileycasad Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist Artist
XD
Reply
:iconcherrylips2298:
Cherrylips2298 Featured By Owner Jul 26, 2014
Lol Sonic selfie. Wrong for that! :D
Reply
:iconsonikkushads:
SonikkuShads Featured By Owner Jul 25, 2014  Hobbyist Writer
Tooke me a while to get. Oh knuax if only u could see thru sonics eyes XD
Reply
:iconshadowbane2009:
shadowbane2009 Featured By Owner Apr 21, 2014
then again Knux...I hate to tell you but you're in the fall out zone buddy :XD:
Reply
:iconrevan005:
Revan005 Featured By Owner Mar 14, 2014
Poor Sonic.:XD:
Reply
:iconmeoth123:
meoth123 Featured By Owner Feb 6, 2014  Hobbyist General Artist
Knuckles in a nutshell!?
Reply
:iconmolochtdl:
MolochTDL Featured By Owner Feb 6, 2014  Hobbyist General Artist
More like in a bun.
Reply
:iconmeoth123:
meoth123 Featured By Owner Feb 7, 2014  Hobbyist General Artist
Exactly
Reply
:iconsonicthehedgehog1345:
sonicthehedgehog1345 Featured By Owner Jan 29, 2014   Artist
lol awesome
Reply
:iconmysteriousfoxgirl:
MysteriousFoxGirl Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist Artist
oh my lol!
Reply
:iconshadowbane2009:
shadowbane2009 Featured By Owner Jan 7, 2014
:iconsonicthehedgehogplz::iconsaysplz: awww go find some emerwurlds knux :XD:
:iconknucklesplz::iconsaysplz: are you makin funneh me sanik?
:iconsonicthehedgehogplz::iconsaysplz: <munch, munch munch munch> naaaah who me?
:iconknucklesplz::iconsaysplz: maybe you'd like to touch my nipples sanik! Come on big boy you know you want to :XD:
:iconsonicthehedgehogplz::iconsaysplz: dude you wanna wear what just went down? :lmao:
Reply
:iconjimmythereptile:
JimmytheReptile Featured By Owner Dec 31, 2013

Oh god....I guess Sonic won't look chilidogs the same way ever again ;)

I can hear screams of fangirls in distance XD

Reply
:icontwizzle-fizz:
Twizzle-fizz Featured By Owner Dec 16, 2013  Student Filmographer
lololol :rofl:
Reply
:iconravish-and-raze:
Ravish-and-Raze Featured By Owner Dec 13, 2013  Hobbyist General Artist
I love it!
Reply
:iconsondowverdarkrose:
SondowverDarKRose Featured By Owner Dec 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
oh my
Reply
:iconnmolnar:
nmolnar Featured By Owner Dec 12, 2013
Oh god. O.O
Reply
:iconslim-shadow-tss:
Slim-shadow-tss Featured By Owner Dec 11, 2013
Well it could be worse... It could be Tails.
Reply
:iconmolochtdl:
MolochTDL Featured By Owner Dec 11, 2013  Hobbyist General Artist
Well, Sonic does have two hands. 
Reply
:icontusigoding:
Tusigoding Featured By Owner Apr 5, 2014  Hobbyist Artist
Ya never know he could hold a third in his mouth XD
Reply
:iconsorcererlance:
SorcererLance Featured By Owner Dec 11, 2013  Student Filmographer
that's uh... quite a convenient place to hold his chili dog...
Reply
:iconlibbykeppen:
LibbyKeppen Featured By Owner Dec 11, 2013  Hobbyist General Artist
Lol this is funny XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 11, 2013
Image Size
1.6 MB
Resolution
1660×2189
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,753 (4 today)
Favourites
140 (who?)
Comments
26
Downloads
2
×